Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 30, 2011

cleopatra vs budak bulat

aku x tau nak buat ape, nak letak ape.. tetiba aku baru teringat! 2 hari lepas aku dah gunting rambut aku kasi botak! wakakakakak! HOIIII! korang ingat ape? aku xkan biarkan rambut aku d botakkan! cuma kasi pendek sikit, wat rebonding n treatment skali! sblm ni rambut aku cam KAK PONTI je.. skang dah cam CLEOPATRA pun ade, cam budak atau boleh sekali d panggil DOREMON malaysia (panggg! berani panggil aku doremon!!! pelanting kau) gahahahahah!..
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
SEBELUM
  walaupun telah d sikat dan d letak conditioner dan segala ramuan yang patut
 rambutaku tetap serabut serabai !!! x suke!!!!!!

:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
SELEPAS


kawan aku cakap cam cina sesat ade jugak!
tsk tsk tsk! sebarang je kau NURNARISSA ASYIKIN (bestie) ! grrrrrrr!


wahahahaha! ok aku perasan!  =p










3 comments: