Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 16, 2011

GIVE UP!


sambal goreng kering aku buat tadi.. aku tak tau sedap ke tak ke.. tp aku buat dgn hati yg ikhlas tekun penuh dgn perasaan!siap xde pakai blander lagi, aku tumbuk sume bwg besar, merah puteh, serta cili kering, yer mmg penat! segala kemudahan ada tp aku still nak menyusah kan diri sendiri gune lesung batu.. its ok!  tp tetiba skang aku rasa mcm nak buanggggggggggg!! cam xde makna.. SEKIAN!



p/s: blog ini adalah blog personal, sukahati aku la nak letak apa.. aku punya! SALAM!!

2 comments:

  1. nape nak buang? kalau tumbuk memang sedap, nenek KAMI pun xsuka blend, suka tumbuk. :)

    ReplyDelete
  2. hmm... xde org nak hargai. bek buang je kan.. hm :|

    ReplyDelete