Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 2, 2011

nazak :'(

panas! keadaan cuaca mmg sukar utk d tafsir sbb aku bukan ahli kaji cuaca..
kejap hujan kejap panas.. mmg shocked!!!! cuace yg x menentu skg! hurmm.... mak x berapa sihat, 
ni mcm turn aku pulak! lelangit ni gatal , rase aku nak gosok dgn beros dawai! arghhh! ari panas, tp !@#$%^&* tetap menitis mcm air paip! oh alangkah best nyer kalau hidung aku ni dapat tutup bukak mcm pili air! nak makan ubat! no way! aku mmg x suke.. bukan takbur atau xnak semboh, tp panadol tu mcm x mengasi dgn aku.. honest!!! dr dulu sampai skrg! 


mak: alah mengada nak sakit jugak! xnak wat keje rumah la tu..

aku: mane ade..

mak: cepat p makan panadol.. tu la mak dah ckp jgn kluar rumah panas2 ttp jugak degil!!! skang siapa yang
sakit??? 

aku: (mendiam kan diri, sambil tekan phne..) uft! xde msg!

mak: haa, tu bukan sbb ape tu.. sebb nazak merindu org..

aku: :'(



p/s: bile nak balikkkk!!!!!!!! tskk tskkk tskkk! :'(

1 comment: