Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 1, 2011

demam, mati , mampos!

currently in sibu, baru sampai petang tadi.. semalam aku mandi hujan! (xde niat!) kat tepi pantai a.k.a tapak pesta kaul MUKAH (perayaan/kebudayaan org melanau).. tahun ketiga la aku ekot bendalah ni..  sampai demam2, jalan sesorg xde gang, aku ingat nak g lepak kat booth fotografi kwn aku, dia org dah balik (awal betol sume chaw dr booth, mane x dr pagi sampai mlm, mst letihh!) xpe,aku jln tanpa arah tuju.. bawak diri!
sptutnya aku habiskan masa dgn en.abd rahim.. hmm (b, x ingat ka kta first temu time pesta kaul?) genap 2 tahun dah.. :'( aku jalan jalan jalan jalan dlm hujan, betol2 nak nangis mase tu! sunyi! line celcom mmg burok gile! touching plak aku, dok tepi keta nangis sesorg! harap ade la aku jumpe en.abd rahim (mmg xde jodoh) naik biru kene hujan, aku try je calling uncle aku, at last dpt gak.. balik rumah trus aku salin pakaian then tdo~ XDA MAKNA TAHUN NI! :'(  benci tol aku! rase nak dtg meroyan! mcm x d pedulikan pun ade.. xpe.. aku actress yg handal! aku senyum je memanjang! lam HATI! ko taw ape!!!



wlpun demam aku ttp nak posing jugak! aku peduli ape!!!



p/s: you dont really need me anymore, i can feel it! be honest! thank you! :'(


1 comment: