Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 8, 2011

what can i say, jika itu hanya jalan yg kau beri.. :'(

terkejut,terkesima,terharu tp yg paling kuat sedih! :'( aku rasa nak nangis, letih dah... org x pernah nak bagi aku peluang melepas perasaan aku, apa yg aku nak.. tolong fahami aku, aku pun manusia!!! :'( hati org je aku nak jaga, sorry buat korang kecik ati, sakit, tersentuh, tp korang xde pun jaga hati aku.. korang main mood je dgn aku kan.. korang x perasan ke korang salu buat aku kecik ati, yg korang tau salah aku je.. eskk! :'(( hoi! x kuat mane nye pon aku ni.. pls la jgn buat aku mcm ni, x sanggup la, aku xde power pun nak tempis2 sume masalah ni.. dah cube aku nak buat bodo still can't, what i need is a good advisor yg boleh bimbing aku, yg boleh jd teman aku waktu susah, sunyi.. pls.. :'(


p/s: allah gv me some strenght :'(

3 comments: