Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 11, 2012

sekarang nak yg dulu, dulu nak yg sekarang. Alahaiii!

hidup aku x macam dulu-dulu, kalo dulu banyak masa lapang! boleh aaa lepak ngan member, buat aktiviti kesukaan, best sangat! pergerakan pun  x terbatas.. cuma yg x best nya mcm xda hala tuju ja, mmg masyarakat sekeliling pandang rendah (pandang hina pun ada mungkin).. tp aku jenis yg cari duit sendiri, x mengharap pemberian dari org tua wlpun diaorg mampu.. keja kat kilang roti, money lender, advocates clerk and sales girl tu suma aku dh rasa..


gig taun lepas kat paramount hotel 'IMPIETY'


ni waktu masih kerja kat pauline collection  :)

STOP

Sekarang suma benda tu dah lepas, aku terpaksa fokus dengan kehidupan baru,benda baru.. now masuk bulan ke 4 aku bergelar pelatih jururawat masyarakat, i'allah akan bersedia menerima lantikan terus pd taun 2014.. baru tahun pertama aku dah stress gila, haha.. mmg banyak menguji kesabaran! kalo tengok Senior Staff Nurse/Sister/Mathron lalu, mmg kecut perut!!! hahaha.. Tp disini la bermula nya aku cuba utk jadi sorg penyabar,ikhlas dan berdisiplin wlpun pd hakikat nya aku mmg x hingin dan x terfikir untuk terlibat secara langsung @ tidak dlm bidang pre-medical.. Apakan daya masa xkan dpt d putar balik, sekarang aku kena lalui semua ni.. hurm :)



ni waktu 1st terima uniform baru.. haha!

menyempat jugak aku mendaki gunung gading  (1st attachment aku d hospital lundu swk)


p/s: semoga allah s.w.t kuatkan hati aku utk menempuh latihan sepanjang 2 1/2 ni.. amin

1 comment: