Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 1, 2011

ape kene dengan aku nih!

ciss. aku x tau la, bukan semenjak dua menjak ni je.. tp dah berkurun dah rase nye, niat d hati nak mmberontak je!ehhhh! buat tu x betol ni x betol! arggghhh! nak cakap aku angau mane da, lama dah aku bercinta. kepala hotak nih kusut! rase macam nak tibai org je.! arggghhh! itu sume aku dh cite dlm entry sebelum ni HIDUP X SEINDAH YANG DI SANGKA .. Nape la dajjal2 ni masih x paham! tension la aku! arggghh! kang aku bunoh, aku sendiri yg merana dudok dlm penjara. nak d biar tersiksa jiwa raga! arghhhh!!!! badigol keparat tol la! nak bwk solat, pun xdpt(masalah ppuan!) . ni mane nak dpat ketenangan jiwa.. Hangin betol aku, boleh kalah pesakit mental kronik! WADEHEL is going on. 

No comments:

Post a Comment