Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 5, 2011

sakit melarat!

yeah!!! walaupun sakit aku melarat aku ttp gagahkan diri untuk taip entry nih! (perasaan sebak n terharu)semalam aku dah di sah kan oleh pakar2 doktor yang berkelulusan PH.D alam semesta telah mengalami panas dalam, so bukan demam! entah la, aku pun x tau! tp yg pasti i hate this sticky thing yang kaler kuning2 hijau merah purple! nah sume kaler ade ambik kau! kalo bukan demam kenape melarat?! hey kambing itam! ko aku sembelih kang! mane aku tau! kepala ni still pening2! yang sticky2 pun dah xnak keluar! cam kene sumbat ngn guli je hidung aku nih! tapi xpe, demi AIR TERJUN! aku gagahkan jua! cehhhh! dush dush! kababoom! T kompem aku sihat punyer! cam x hinggat dunia! wakakakaka.. pas tu balik rumah sakit balik (alasan x nak buat keje rumah) harap air terjun dan cuaca di sekitar bukit saban tidak menjejaskan kesihatan aku yang dah nazak nih! hehoheho! semoga aku cepat semboh okai! sebb esok aku keje! t bos marah! -OUT-

mate lebam rase nak terbeliak!

2 comments:

  1. mungkin dah xlama agaknya...kesian kau.muda lagi.tapi xpe, buatla wasiat serahan harta ko cpt..sng waris ko nnti

    ReplyDelete