Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 4, 2011

AZAB DUNIA

semenjak dua menjak ni mcm2 dah jadi kat aku, ape dosa besar yg aku dah buat sampai jiwa dah x tanggung diri sendiri.. hurmm, boleh ka tu di kata kan azab dunia? atau ujian berat dr ALLAH s.w.t .. aku pun x tau, jika azab untuk atas perbuatan aku selama di atas dunia ni, aku memohon ampun kehadrat mu tuhan.. kau la maha pengasih dan penyayang.. jika ini ujian utk aku, kau tabah kan lah hati aku utk semua dugaan yg kau berikan, sbb aku tau.. d setiap musibah itu pasti ada nikmat yg menyusuli.. hmmm.. sampai bila aku dpt bertahan.. aku tau aku x leh give up, yah! senyumm.. itu yg selalu aku amal kan, tp dlm hati mcm kene sayat2 d perah dengan limau.. huft!


p/s: :'(

3 comments: