Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 13, 2012

Gadis Sarawak

Rindu giler aku dgn blog ni. Hihi, busy sangat dengan training (midwife nurse) skrg sampai xde mase aku nak berblog hmm.. :'(   Camne nk buat kan terpaksa la, kerja shif x menentu bila dh ade free time aku g berdengkur rehat pepuas.. Arini pun busy dari pagi ke petang sbb ada perasmian "Karnival Jelajah Sihat" bersama Menteri Sumber Asli Malaysia, anjuran pejabat kesihatan bahagian tempat2 aku  tgh attach ni.. huhu!

aku  dengan pakaian bidayuh (wlpun melayu swk ttp x ketinggalan utk mencuba) bersama si mia yg comel berpakaian org ulu (dia bangsa Lum bawang)..   ni la antara pakaian etnik gadis swk :)

p/s: kiteorg buat persembahan tarian satu malaysia wktu perasmian tu :p


No comments:

Post a Comment