Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 2, 2012

TRANSFORM JADI CIK BIDAN

Mata ngantuk2 tapi aku still nak gagahkan diri utk menaip! 
Skali lagi blog aku bertukar kulit.. Haa! Header blog aku camna?
cincai je kan.. Xde idea nak design, so aku bantai je la.. Lgpun aku
mane tau guna software yg canggih mcm photoshop tu.. 

Ok x lama lagi blog ni bukan saja akan di banjiri oleh entri mabuk aku,
skali-skala aku akan selitkan informasi apa saja yg berkaitan dengan midwife..
Bukan nak memandai, ni pun untuk simpanan dan kegunaan masa depan aku 
di samping utk berkongsi bersama korang semua.. 

Memandangkan aku tgh attach d hospital daerah **** mmg xde sangat kes2 atau
pengalaman yang boleh aku kongsikan.. Mane tau nxt entri aku kot... I'allah!

Mata mmg dah kelat sesangat.. Selamat Malam -.-

No comments:

Post a Comment