Followers

Please Click, saya nak pegi melancong ke england

Dyg Nurfathiah & Abd Rahim

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 29, 2010

Berani Mati: Blog Aku Best

Abg Ben mmg best giler! haha, so 1st time aku join segment yg d anjurkan oleh beliau..
"BERANI MATI: BLOG AKU BEST"

petikan dr kata2 abg ben : Segmen baru ni , berkaitan dengan blog masing masing .. Haa.. ramai tanya aku blog diorg tak best ke ?? Ok , skang aku buat satu segmen berani mati ! Kira orang kata masuk bakul angkat sendiri la gitu .. hehehe..



welcome to sweet revenge! korang tau x kenapa name blog aku ni sweet revenge, sbb nye
dari zaman aku main friendster,tagged,facebook memang aku gunakan nama REVENGE tu..
so aku dah ade blog aku rase patut kekal kan nama tu sbb bnyk kwn kalo dengar je revenge tu 
mst ingat kat aku! hehehe.. Satu lagi sebab aku ni minat la jugak ngn music metal, so kene ada nama yg ganas sikit, mcm marcos hietala, adi barzakh,lukas belhabour,spiritlucifier.. 
so aku TIA OF REVENGE! wakakakaka..
Sebenar nya blog aku ni dah ade since FEBRUARI 2009.. tp baru je aktive dlm thn ni.. hahaha... Dulu aku x pandai nk berblog nk customize , pasang itu pasang ini.. fuhh! dgn tekad aku nk jugak berblog, aku belajar pelan2,akhir nya aku ada blog yang rugged ni.. hahahahhaha! aku sngat berbangga!!! hahahhahaha =.='

KATEGORI BLOG:
personal, aku letak je ape2 kat dlm kepala hotak or yg aku ambik dr sumber2 tertentu.


USIA BLOG:
Febuari 2009 - November 2010


TUJUAN BUAT BLOG:
untuk berkongsi ape2 yg aku rasa menarik, xnak ketinggalan dalam dunia serba moden ini, wakaka @ dlm bahasa yg mudah d kenali xnak d ketegorikan dalam org buta IT.. :) sini jugak tempat untuk meluahkan perasaan .. Syg blog!!!!!! muahh


APA YANG BEST NYA BLOG NI:
korang dapat dgr lagu yg bst2 la, sbb aku rase aku tuka theme lagu kat blog ni seminggu skali :P
pas tu aku rasa dalam seminggu mst tuka template/layout blog ni, tapi kali ni xnak dah tuka.. :) hehe
walaupun korang cakap blog aku x best, aku nak cakap BLOG AKU MMG BEST jugak!!!!!!
hahahaha...


SASARAN TRAFIK UNTUK TAHUN DEPAN:
Dalam sehari tu 200 keatas.. entah la, yang ni sukar utk d ramal kan.. hahah





kalau korang nak join,click sini >>  BERANI MATI: BLOG AKU BEST 






1 comment: